سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شرکت مهاجرتی هومان ویزا

مهاجرت شغلی چیست؟

مهاجرت شغلی چیست؟
هر سوالی درباره مهاجرت شغلی، اخذ ویزا، اقامت و خدمات مهاجرتی داری، می تونی با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا تماس بگیری تا رایگان بهت مشاوره تلفنی ، آنلاین یا حضوری بدن

مهاجرت شغلی ایرانیان

امروزه افراد زیادی در سراسر جهان از جمله ایرانیان تمایل دارند برای داشتن زندگی بهتر و برخورداری از امکانات رفاهی بیشتر به کشورهایی که موقعیت شغلی مناسب تر و امکانات رفاهی بیشتری برای زندگی دارند، مهاجرت نمایند، از این رو متقاضیان باید موفق به اخذ ویزای کاری کشور مقصد شوند تا بتوانند به صورت قانونی در کشور مورد نظر اقامت داشته و اقدام به یافتن شغل مناسب با توجه به تخصص خود بنمایند.

البته متقاضی مهاجرت شغلی باید به این نکته توجه داشته باشد که اخذ مهاجرت شغلی به ویژه مهاجرت شغلی پزشکان به آسانی امکان پذیر نمی باشد و برخی کشورها قوانین سختگیرانه ای برای جذب نیروی کار مهاجر وضع کرده اند.

اخذ اقامت دائم با ویزای کاری

بسیاری از افرادی که با اخذ ویزای شغلی به کشورهای دیگر مهاجرت می‌کنند، مهمترین هدفی که دارند، اخذ اقامت دائم در کشور مقصد است. با توجه به قوانین کشور مقصد، اگر متقاضیان مهاجرت شغلی به مدت 3 تا 5 سال در این کشور کار کرده و مالیات پرداخت کنند، می‌ توانند برای دریافت اقامت دائم نیز درخواست دهند.

برای اینکه بتونی یک مهاجرت شغلی موفق را تجربه کنی باید با کارشناسان متخصص و با تجربه در زمینه مهاجرت شغلی پزشکان از ایران مشورت کنی، از این رو ما کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا را به شما معرفی می‌کنیم.

شرایط اخذ ورک پرمیت کانادا برای ایرانیان

انواع مهاجرت شغلی

متقاضیان مهاجرت شغلی به سه روش اقدام به مهاجرت نمایند:

1- جاب آفر: مهاجرت شغلی با اخذ دعوت ‌نامه‌‌ی شغلی

2- جاب سیکر: مهاجرت شغلی به روش جستجوی کار در کشور مقصد

3- اسکیلد ورکر: مهاجرت شغلی با سیستم امتیازبندی

همان طور که گفته شد افراد می توانند با روش های مختلفی برای مهاجرت شغلی اقدام کنند، اما شرایط مهاجرت با هر یک از روش ها متفاوت است و متقاضی باید با توجه به شرایط، مهارت، تحصیلات و یا سرمایه خود، یکی از روش های مهاجرت شغلی را انتخاب کند.

اگر تصمیم داری با اخذ ویزای کاری مهاجرت کنی، اما از شرایط و مدارک لازم اطلاعات کافی نداری، می‌تونی با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا تماس بگیری و هر سوالی داری بپرسی.

شرکت مهاجرتی هومان ویزا

1- مهاجرت شغلی با اخذ دعوت نامه شغلی (جاب آفر)

جاب آفر رایج ترین و بهترین روش مهاجرت شغلی است، زیرا در این روش متقاضی بر اساس تخصصی که دارد، شغل مناسبی پیدا می‌ کند، از این رو درصد رد درخواست ویزای کاری وی صفر است و متقاضی با داشتن موقعیت شغلی از طرف کارفرمای معتبر کشور مقصد، دلیل قطعی برای کسب درآمد خواهد داشت.

مهاجرت شغلی به روش جاب آفر به صورت دریافت دعوت ‌نامه‌ شغلی از سوی یک کارفرما در کشور مقصد می باشد. متقاضی برای مهاجرت شغلی به روش جاب آفر ابتدا باید به جستجوی شغل مورد نظر خود در کشور مقصد بپردازد، سپس یکی از کارفرمایان کشور مقصد، باید متقاضی را برای موقعیت شغلی مورد نظر انتخاب نماید. در صورتی که متقاضی از سوی کارفرما پذیرفته شد، کارفرما یک دعوت ‌نامه یا تاییدیه‌ پیشنهاد شغلی یا جاب آفر که توسط وزارت کار کشور مقصد، مهر و امضاء شده باشد، ارسال می‌ کند. پس از آن متقاضی با مراجعه به سفارت کشور مقصد و با ارائه تاییدیه پیشنهاد شغلی و سایر مدارک لازم می ‌تواند برای اخذ ویزای شغلی درخواست نماید.

شرایط اخذ ویزای جاب آفر

اصلی‌ترین شرط دریافت ویزای کار جاب آفر، داشتن یک رزومه قوی است که شامل داشتن شرایط زیر می باشد:

* داشتن حداقل سه تا پنج سال سابقه کاری در زمینه‌ی تخصصی

* داشتن مدرک دانشگاهی یا مدارک فنی و حرفه‌‌ای در زمینه‌ی تخصصی

* داشتن سابقه‌ی بیمه مرتبط با تخصص متقاضی

* سن متقاضی باید بین 25 تا 45 سال باشد.

* داشتن مدرک زبان معتبر که نمره قابل قبول آن توسط کارفرما تعیین خواهد شد.

ابطال ویزای جاب آفر: چنانچه قرارداد کار از طرف کارفرما فسخ شود، ویزای کاری متقاضی که بر اساس موقعیت شغلی مورد نظر اخذ کرده بود نیز باطل خواهد شد و متقاضی مجبور به بازگشت به کشور خود می باشد.

شرکت مهاجرتی هومان ویزا

اگر پرستار هستی و تصمیم داری به کشور مورد علاقت مهاجرت کنی، برای دریافت مشاوره و راهنمایی و اطلاع از شرایط و مدارک لازم برای مهاجرت شغلی پرستاران با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا مشورت کن، چرا که در این زمینه تجربه زیادی دارند و افراد بسیاری را برای مهاجرت شغلی به بهترین شکل راهنمایی کردند.

مزایای مهاجرت شغلی به روش جاب آفر

چنانچه متقاضی مهاجرت شغلی موفق به اخذ ویزای کاری جاب آفر شود، برای همسر و فرزندان زیر 18 سال وی نیز با اخذ ویزای همراه اجازه ی اقامت صادر خواهد شد و همسر متقاضی نیز می تواند از سال دوم مهاجرت برای یافتن شغل اقدام نماید. از دیگر مزایای مهاجرت شغلی جاب آفر امکان تحصیل رایگان برای فرزندان متقاضی می باشد. همچنین برای مهاجرت به این روش نیازی به اثبات داشتن تمکن مالی متقاضی نمی باشد و پس از سه تا پنج سال تمدید ویزای کار، متقاضی می تواند اقامت دائم کشور مقصد را دریافت کند.

روش ‌های اخذ دعوت‌ نامه‌ شغلی (جاب آفر)

اخذ دعوت نامه شغلی به روش های مختلفی صورت می گیرد که عبارتند از:

* ارسال رزومه و نامه‌ ی درخواست شغلی به وب ‌سایت‌ های کاریابی بین ‌المللی

* ایجاد پروفایل کاربری قوی در شبکه‌ی اجتماعی لینکدین

* شرکت در نمایشگاه‌ ها و ورک ‌شاپ ‌های فرصت شغلی

* سفر به کشور مقصد برای جستجوی کار به صورت حضوری

آزمون oet

2- مهاجرت شغلی به روش جستجوی کار در کشور مقصد (جاب سیکر)

برخلاف مهاجرت شغلی به روش جاب آفر که رایج ترین روش برای مهاجرت شغلی است، مهاجرت به روش جاب سیکر تنها مخصوص بعضی از کشورهای اتحادیه‌ اروپا مانند نیوزلند و آلمان و غیره است. به این صورت که برخی کشورهای اتحادیه اروپا برای افراد واجد شرایط مهاجرت شغلی، ویزای جستجوی کار صادر می‌ کنند.

ویزای جستجوی کار یا جاب سیکر یک ویزای کوتاه مدت شش ماهه یا یک ساله است و قابل تمدید نمی باشد؛ این ویزا برای متقاضیانی صادر می شود که قصد داشته باشند از طریق کار، مهاجرت کنند. در واقع با استفاده از ویزای جاب سیکر متقاضی می تواند به صورت حضوری در کشور مقصد، اقدام به جستجوی کار مورد نظر خود نماید.

مزایای مهاجرت شغلی کادر درمان به استرالیا

این مطلب ادامه دارد...

لینکهای کاربردی شرکت مهاجرتی هومان ویزا

·       اخذ ویزا

·       ثبت شرکت در خارج از کشور

·        شرکت مهاجرتی و خدمات مهاجرتی

آزمون های زبان مهاجرت

·       آزمون تافل

·       آزمون oet

·       آزمون آیلتس

·       آزمون پرومتریک

·       آزمون DHA

·       آزمون GRE

·       آزمون PTE

·       آزمون دولینگو

·       آزمون ناتی